2015. október 6.

Explosive - német és angol ízelítők

Az október 9-én megjelenő crossover album kedvcsináló videói. Néhol kissé befejezetlennek tűnnek a mondatok, mert meg vannak vágva a videók, de a lényeg érthető.

 A német:



"Az album egyáltalán nem hasonlít semmihez, amit eddig csináltam. Ez az album 70 százalékban saját szerzeményeken alapul, ebből kifolyólag természetesen nagyon kíváncsi vagyok a reakciókra. A zenei irányzat is teljesen más, megpróbáltunk sok elektronikus elemet beleszőni. Ez az, ami az albumot egy teljesen más irányba viszi.

Természetesen zeneszerzőnek és producernek is tekintem magam már hosszú évek óta. Normális dolognak tartom, ha valaki a saját dolgait egyre inkább érvényre akarja juttatni, úgy gondolom, ez egy teljesen természetes művészi folyamat. Az Explosive-ot nagyon megfelelő címnek tartom, azt hiszem, sok olyan szám, amelyet én írtam, hihetetlenül energikus és őrületes hatása van. És olyasvalaki vagyok, aki széleskörű zenei ízléssel rendelkezik, amit mindig próbálok a projektjeimbe is belevenni. Megpróbáltam az elmúlt hónapokban élőben kipróbálni dolgokat, de az alapvető struktúra most nem az élő számokon alapul, hanem vadonatúj műveken. És úgy gondolom, hogy a közönségnek egy-egy CD által valami különlegeset kell nyújtani. Ezt próbáltam meg ezzel a CD-vel.

Az Explosive tulajdonképpen az album címadó száma, és az első saját szám, amelyet videoklip formájában is legyártottunk. Ez egy teljesen más irányzat, mint amit sokan talán elvárnak, nagyon house-szerű; a house ritmusok és a zenekar közötti összjáték nagyon izgalmas ...

Úgy döntöttem, hogy a CD David Guetta Dangerous című számával kezdődjön. Először is, ez egy nagyszerű szám, másodszor pedig iszonyú jól illik ehhez a hangszerhez. Harmadszor: nagyon szimfonikus szám, és egy kicsit visszatükrözi az album új stílusát is.

Az, hogy az egész albumot itt, New Yorkban ismét felvesszük, amiatt történik, hogy átmenetileg Dél-Amerikába repülünk; és nagyon szeretem ezt a stúdiót, az Electric Lady Landet, nagyon otthon érzem itt magam, és szeretem a légkörét is.

Minden egyes számba a kezdetektől fogva nagyon sok szeretetet és időt fektettem. Minden, ami rajta van az albumon, meglátásom szerint minőségileg szuper és a számok egyszerűen 'gránátok' lettek.
Természetesen egyértelmű, hogy nem lennék ilyen helyzetben a rajongóim nélkül; a rajongóim hosszú évek óta csodálatos támogatást nyújtottak, és motiváltak. Újra és újra a kreativitásomat igénylő új projektekre ösztönöznek, a rajongóim nélkül mindez nem lenne lehetséges."

Az angol:



"Az Explosive egy teljesen más koncepció az előző albumaimhoz képest. Őszintén szólva, a lemez magva vadiúj. Csak két olyan szám van rajta, amelyet idén élőben is előadtam.
Zenei megközelítés és irányvonal szempontjából egy kicsit több elektronikus elemet tartalmaz, és persze nagyon jó móka egy klasszikus zenei hangszert használni ehhez.
Nagy figyelmet fordítok a saját eredeti szerzeményeimre, a számok közül sok nagyon energikus. Hatalmas kalandot jelent felvenni ezt az albumot. Mindenek előtt egy nagyszerű terméket akarok kiadni. Ez a lényeg.

Azért Explosive-nak hívom, mert sok szám rajta nagy lendületű és nagy energiával rendelkezik. Ez az én személyes zenei ízlésem 2015-ben.
Az Explosive demói a világ minden táján készültek. Úgy értem, emlékszem, hogy az egyik szám a színpad mögött készült Mexikóvárosban; szó szerint öt perccel azelőtt, hogy a színpadra kellett lépnem, végeztünk a demóval, mert annyira boldog voltam miatta, nem akartam abbahagyni.

Az Explosive a második szám a lemezen, saját szerzemény. Egészen más, mint amit valaha a múltban csináltam. Jelentős mértékben house és elektronikus zenei alapokon nyugszik, mégis maradt benne egy kis klasszikus dallam is. Majdnem olyan, mint egy scherzo egy totál különböző csomagolásban.

Habár az albumon sok eredeti szerzemény van, valami olyannal akartam kezdeni, ami ismerős. David Guetta Dangerous című száma hatalmas volt; minden olyan elem megvan benne, amely működik ezzel a hangszerrel és a szimfonikus zenekarral. De egyben nagyon jelenkori hangzású.

Éppen befejeztünk mindent itt, New Yorkban az Electric Lady-ben. A hangminőség szempontjából olyan stúdiót akartam, ahol kellemesen érzem magam, egy olyan stúdiót, amelyben megbízom. Van egy nagyon jó csapatom, aki nagy gondot fordít mindenre, és pontosan tudja, hogyan szeretem a dolgokat megvalósítani.

Én minden bizonnyal beletettem a szívem-lelkem ebbe a projektbe, a számomra ... és minden egyes album után ugyanezt mondom, ez a legjobb, amit valaha csináltam. De hát ezt kell, hogy érezd azután, miután befejeztél valami ilyesmit. Hónapokat, ha nem éveket töltöttünk azzal, hogy ezt előkészítsük. Nagyon büszke vagyok rá, úgy gondolom, ebbe az irányba akartam elindulni már nagyon régóta.

Számomra ez az album valóban energiát és erőt tartalmaz, de az életben mindig meg kell, hogy legyen az egyensúly, és azt hiszem, ez az album is erről szól. Vidám, pozitív, nagy energiával rendelkező felvétel."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése